كنارم نيستي


ミ♥ミ دختـری در باد ミ♥ミ

دل نوشته يه دختر عاشق باد

چرا حس می کنم هستی کنارم
چرا این رفتنو باور ندارم
چرا گم می کنم روز و شب ها رو
چرا حس می کنم داری هوا مو
چرا هستی میون خواب و رویام
چرا پر می شی تو هرم نفسهام
دارم نفس نفس نبودنت رو کم میارم
می خوای بری تو رو به این ترانه می سپارم
ولی نرو، نرو بمون
نرو که جز تو چاره ای به جز خودت ندارم
نرو بمون نرو بمون نرو بمون کنارم
آخه ترانه هام همش بهونتو می گیرن
اگه بری همه کهنه می شن بی تو می میرن
اگه بری چشامو پشت جاده جا می زارم
اگه بری خود بارون می شم برات می بارم
دارم نفس نفس نبودنت رو کم میارم
می خوای بری تو رو به این ترانه می سپارم
ولی نرو، نرو بمون
نرو که جز تو چاره ای به جز خودت ندارم
نرو خیال نکن بدون تو دووم میارم

 



نظرات شما عزیزان:

هادی
ساعت12:19---8 تير 1391
خیلی عالیه

nika
ساعت19:00---22 خرداد 1391
سلام وبلاگ دوست داشتنی داری خوشم اومدمرسی دوست داشتی به منم سری بزن

میثم
ساعت21:15---21 خرداد 1391
سلام دوست عزیز چرا بیکاری یه جا رو سراغ دارم خیلی آسون میشه پول در بیاری خیلی باحاله فقط می خواد یه بنر از سایتشون رو بزاری توی وبلاگ یا سایتت بعد به تعداد کسایی که بیاین توی سایتت و حتی کلیک هم نکنند روش مبلغی دریافت می کنی اگر هم کلیک کنند مبلغ بیشتری می گیری من خودم پول اینترنت خودمو این جوری در میارم کاری نداره فقط برو به آدرس زیر همه چیز آسونه

http://elix.ir/?reagentID=1084


farzaneh
ساعت13:19---20 خرداد 1391
ای دوست دلت همیشه زندان من است
آتشکده عشق تو از آن من است
آن روز که لحظه وداع من و توست
آن شوم ترین لحظه پایان من است

به من هم یه سری بزن


farzaneh
ساعت13:19---20 خرداد 1391
ای دوست دلت همیشه زندان من است
آتشکده عشق تو از آن من است
آن روز که لحظه وداع من و توست
آن شوم ترین لحظه پایان من است

به من هم یه سری بزن


dousty
ساعت1:24---18 خرداد 1391

سلام
وب واقعا مطالبش خوب و مفیدن
امیدوارم موفق باشی بهم سر بزن—–-—▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
—–-▒███████████▒
—▒████▒▒▒▒▒▒▒███▒
-▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒███▒


علی
ساعت15:13---17 خرداد 1391
سلام.وبلاگ بسیار قشنگی داری،حرفه ایی کار کردی،به وبلاگ من سر بزن و حتما نظر بده.مرسی

mohammadreza
ساعت5:08---17 خرداد 1391
سلام دوست گلم وبت عاليه به وب منم بيا تا همو خواستي لينك كنيم

my love
ساعت0:23---15 خرداد 1391
سلام. کجایی؟ دیگه سر نمیزنی؟

my love
ساعت0:23---15 خرداد 1391
سلام. کجایی؟ دیگه سر نمیزنی؟

تک تاز
ساعت22:32---14 خرداد 1391
به خاطر روی زیبای تو بود

که نگاهم به روی هیچ کس خیره نماند

به خاطر دستان پر مهر و گرم تو بود

که دست هیچ کس را در هم نفشردم

به خاطر حرفهای عاشقانه تو بود

که حرفهای هیچ کس را باورنداشتم
بی صبرانه منتظر نگاه گرمت هستم


اکبرهراتی
ساعت11:12---14 خرداد 1391
سلام ارزوهای کاغذی باادرسp3343.lxb.ir تولد حضرت علی (ع)و روزپدر رابه شما وخانواده تون تبریک میگویم

ناصر
ساعت23:27---13 خرداد 1391
* */-/* *
* */-/* *
* */-/* *

شب شده ، نردبون گذاشتم بری سر جات بخوابی ماه من


my love
ساعت11:12---13 خرداد 1391
لعنــت به همه ضرب المثل هاي جهان
هروقت لازمشان داري،
برعکس از آب درمي آينـــد...
مثلا همين حــالا
که من تــو را مي خواهــم
و طبق معمول،
خواستن نـتـوانستن استـــــــ


سلام. چرا نمیای؟ من آپم...


my love
ساعت11:12---13 خرداد 1391
لعنــت به همه ضرب المثل هاي جهان
هروقت لازمشان داري،
برعکس از آب درمي آينـــد...
مثلا همين حــالا
که من تــو را مي خواهــم
و طبق معمول،
خواستن نـتـوانستن استـــــــ


سلام. چرا نمیای؟ من آپم...


فرحان
ساعت16:27---12 خرداد 1391
می‌خواهم بدانی که بهار آرزوهایم ، تنها به کرم حضور کریم تو گل‌افشان می‌شود،خزان رویاهایم تنها به جفای غفلت از تو فرا می‌رسد،.تلاطم روز و شبم، از صدقه‌ی سر تو قرار پیدا می‌کند.

بیا بهت دلتنگی بی‌پایانم را که از شعشعه ماه رویت آکنده است، در مردمک نگاه بیتابم بنگر و بر بزرگی و تلالوی جاه و جلالت ببال.بیا با سخاوت دعای خیرت به ساحل فلاح روانه‌ام ساز، بی‌برکت خشنودی تو سزاوار لهیب سوزان دوزخم، پس اگر هستم یا امید به فردای روشن دارم به خاطر این است که تو را دارم.

به آرامی به یادت خواهم بود

تا آخر عمر به یادت خواهم بود

طوری که هیچ کس نفهمد به یادت هستم

مثل آدمی که نفس در سینه حبس میکند

جای نفس در سینه حبست میکنم

سکوت میکنم وکلامی نمی گویم

تا کسی نفهمد در سینه جای نفس

یاد عزیزی را حبس کرده ام

باورم نمیشود که از من این همه دور هستی و فاصله بین من و تو بیداد میکند....

دلم بدجور هوای تو را کرده هست ...

دلم بدجور در حسرت دیدار تو هست ای بهترینم....

باورم نمیشود ، این همه فاصله در بین من و تو غوغا میکند

و دریای غم و دلتنگی در قلبم طوفان به پا میکند ،

امواج تنهایی مثل خنجر در قلبم مینشیند ....

با نبودنت در کنارم گویا در این دنیا تنهای تنهایم ....





دلم بدجور برای تو تنگ است ...

کاش اینجا بودی و می توانستم هر آنچه را که بر دلم سنگینی

می کند را درنگاهت زمزمه کنم.

امشب پا به پای آسمان گریستم.

می خواستم آنقدر اشک بریزم که با قطرات آن بتوانم غم دوری از تو

را حل کنم.

اما غم دوری از تو آنقدر عظیم است که حتی با بارش آسمان هم

حل نمی شد چه رسد به اینکه......

دعایم کن باور کن محتاج دعاهایت هستم

میدونم میشنوی

میدونم می بینی

میدونم به یادم هستی

دعایم کن و حلالم کن




پاسخ:فرحان .........................


mehdi_yas
ساعت18:46---11 خرداد 1391
سلام وبلاگ خیلی خیلی حرفه ای داری خوش حال میشم به وبلاگ منم سر بزنی

Oldlove
ساعت16:55---9 خرداد 1391
حالـمون ديگه پرسيدن نداره ...
چون ما دچار خود سانسوري شديم ؛
و مجــبوريم بگيم که : خوبيــم !
ميفــــهمي مجــــبوريممممممم
خيــلي هم خوبيم ...
اما .... تــــــو عاقل باش و باور نکن ... !!!

آپم


حس حساس
ساعت19:58---8 خرداد 1391
من آنیم که حلال از حرام نشناسم/




شراب با تو حلال است و آب بی تو حرام




..............r />



از نوع نگاهت حال کردم.موافق تبادل لینک هستی؟


حس حساس
ساعت19:58---8 خرداد 1391
من آنیم که حلال از حرام نشناسم/



شراب با تو حلال است و آب بی تو حرام



..............r />


از نوع نگاهت حال کردم.موافق تبادل لینک هستی؟


حس حساس
ساعت19:57---8 خرداد 1391
من آنیم که حلال از حرام نشناسم/


شراب با تو حلال است و آب بی تو حرام


..............r />

از نوع نگاهت حال کردم.موافق تبادل لینک هستی؟


حس حساس
ساعت19:56---8 خرداد 1391
من آنیم که حلال از حرام نشناسم/
شراب با تو حلال است و آب بی تو حرام
..............
از نوع نگاهت حال کردم.موافق تبادل لینک هستی؟


حس حساس
ساعت19:17---8 خرداد 1391
من آنیم که حلال از حرام نشناسم/
شراب با تو حلال است و آب بی تو حرام


♀★•★♥lOvE♥★•★♀
ساعت18:27---8 خرداد 1391
سلااااااااااااام دوست گلم خوبی عزیزم ؟ جیگرم من ادرس وب قبلیم حذف شده و به این ادرس منتقل شده http://love_barred.loxblog.com
اگه زحمت بکشی ادرس قبلی رو با این ادرس جدید عوض کنی یه دنیا ممنونت میشم راستی دوس دارم به جمع ما تو چت روم زیبا و صمیمی شاه چت بپیوندی بیا و با اومدنت خوشحالم کن اینم ادرس چت روم http:/shahchat.ir
فعلا بای تا های عسلم


reza
ساعت1:24---7 خرداد 1391
سلام

خسته نباشید . واقعا وب قشنگی داری

خوشحال میشم به وبلاگ من هم یک سری بزنی

نظر یادت نره .
www.rezasrs.lxb.ir


پارسا
ساعت13:42---6 خرداد 1391
salam





خيلي جالبه



بهم سر بزن


Oldlove
ساعت20:04---4 خرداد 1391
من فکر ميکردم کسي بين ما دو تا هست...
اما تا به خودم آمدم ديدم من بين شما دو نفر هستم...
چه تفاوتي بين فکرم و حقيقتم بود...


سلام خواهر
هردو وب رو آپ كردم


nashenas
ساعت19:59---4 خرداد 1391
salam leyla joon. man apam.

my love
ساعت19:29---4 خرداد 1391
سلام. من آپ کردم. بیا.

farzaneh
ساعت10:10---4 خرداد 1391
سلام دوست عزیز
امروز یه مهمونی کوچولو داریم خوشحال میشم به وبم سر بزنی راستی کادو یادت نره دست خال نیایی هاااا
ممکنه راهت ندن


اکبر هراتی
ساعت5:38---4 خرداد 1391
سلام مرسی ازگلهای قشنگت امید وارم همیشه به وبلاگم سربزنی

Oldlove
ساعت19:20---3 خرداد 1391
سلام خواهر

ممنون كه قلبهارو برداشتي
اينطوري هم شيك تره هم بچه گونه نيست

منم آپم وقت كردي يه سر بزن


Oldlove
ساعت19:19---3 خرداد 1391
به کودکانه ترين خوابهاي توي تنت

به عشـــق بازي من با ادامه بدنتـــ

دلم دلتنگتـــ شـــده

کاش فرصتـــ ميشد بهتـــ ميگفتـــم

که بي تو گهگاهي دلم ميگيـــره

که بي تو گاه زندگي برام جهنـــم ميشه

که بي تو گاه بوي تنتـــ ديـــوونه ام ميـــکنه

اما دلـــم نميخواد بهت بگـــم

اين گاه ها

گهگاهي تمام بيست و چهار ساعتـــم ميشه

اون وقتـــ بغـــض راه گلـــوم رو مي بنده

درستـــ مثـــل هميـــن روزها

الان

حالا


my love
ساعت18:18---3 خرداد 1391
سلام. من آپ کردم. سریعتر بیا...

اکبرهراتی
ساعت8:03---3 خرداد 1391
سلام صبح بخیر

Oldlove
ساعت18:56---2 خرداد 1391
سلام رفيق خوبم
نه قلب ها رو بردار..اينطوري بهتره..

ناراحت نشي

راستي منم آپم


my love
ساعت17:27---2 خرداد 1391
من آپم....

nashenas
ساعت16:24---2 خرداد 1391
سلام خانومی، وبلاگت فوق العاده ست، به دلم نشست، به منم یه سر بزن تا ببینم نظرت چیه، مرسی....

mONi
ساعت15:46---2 خرداد 1391
می خواهم برایت بنویسم. اما مانده ام که از چه چیز ؟ غالییییییییییییییییی[رضایت] سر بزن[بوسه]
پاسخ:گلم آدرس وبلاگت و چرا ننوشتي سر بزنم


حس حساس
ساعت15:23---2 خرداد 1391
سلام.
خواستم بگم وبت قشنگه ديدم اگه بگم خيلي تكراري ميشه.
پس اينطور ميگم:وب و طراحي و نوع نگاهت در من تاثير گذاشت.چه لينكم بكني چه نكني،لينكت كردم.چون با حالت حال مي كنم


لقمان
ساعت11:58---2 خرداد 1391
سلام دوست گلم مرسی از شعر جالبی که گذاشتی.پاسخ:ممنون

my love
ساعت0:20---2 خرداد 1391
سلام لیلا خانوم. هم وبلاگت، هم قالب و هم مطالب فوق العاده ای داری، خداییش خیلی خوشم اومد، اگه میشه یه سر به وبلاگم بزن ببین باید چیکار کنم که خوب بشه، اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن...

malihe
ساعت20:58---1 خرداد 1391
ايــن فنجــان قهــوه هــم تمــام‎ ‎مــي شــود

و از ايــن کــافــه هــم خــواهيــم رفــت!

و مــن هنــوز بــه حــرف هــايــي
فکــر مــي کنــم

کــه بــراي نگفتــن داريــم ..


Oldlove
ساعت20:33---1 خرداد 1391
خيلي دوستت دارم
اما نمي دونم "خيلي "رو چه جوري بنويسم
که خيلــــــــــــــــــــــي خونده بشه ؟!!!؟


سلام آبجي

فوق العاده زيبا بود مرسي


منم هردو وب رو آپ كردم وقت كردب به ما هم يه سر بزن
فعلا


ارغوان
ساعت17:12---1 خرداد 1391
ســـلام
وب قشنگی داری
به منم سربزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:,ساعت 12:30 توسط ليلا | |

Design By : MihanSkin